Berkenaan Diriku

My photo
contact :- | email : mfaiz02@gmail.com or doc_shirota@yahoo.com | no phone : 013 + 295 2413 | www.flickr.com/photos/shirotaart

Wednesday, July 22, 2009

.:: Central Market Outing Jun 09 ::.

location: Central Market
Date : 28.6.09


.:: utk kali pertama nye sy join kuar g outing ngn photographer laen..1st tyme jmpe dorang sume nye pangkat cam bapak2 aku...tp ble dah lame borak2 leh layan gak pale dorang....mmg sporting n tak kedekut ilmu....outing nie actually utk kebajikan slh sorang drpd member dorang yg tgh skt tyme tue...name die zamrud....

nk pg sndr mmg harapan skali lah...selamat laa aku roger chewe....n die lak mmg free tyme tue...ada gak geng aku nk g outing...kbtln che we pn ada bwk gadis...member die gak...alamak..tak engt name bdk tue...sori beb...jnj ngn che we kul 7am kat umah sbb kul 8 dah kene kumpul kat putra pasar seni...tp che we lak dtg lmbt...kul 7 lbh cam tue...then nk g ambik member die lak kat cheras...adoyai...sbr jo la ....taw jd cam tue aku naek train jerk...20 mnt dah smpai...di sbb kn aku menumpang..so redah kn jerk laa...cincai2 smpai kat psr seni lbh kurang kul 8.30...slamat dorang yg laen tak bergerak lg...tgu2 nye tgu dah kul 9...uncle eddy as organizer ajak g bfast dlu...mkn laa kat kedai mamak sbelah cm tue...ada laa dlm 40 Org sume nye..tue pn taksume yg dtg lg tue...smbil2 mkn dpt laa kenal2 ngn brother2 laen...

tgk camera dorang mmg gile kentang...sume lens gempak2...ada yg pakai filem lg tue...mmg org lamo.. dah pasang niat nk jd slumber...trus tak berkata pape sbb malu...huhuh~~...smbil bfast tue uncle nordin sdiakn bekas utk derma kn pada brother zamrud yg tgh skt....total sume tak silap aku ada laa dlm 600++...not bad gak laa...smbil suke ria ada gak amal jariah kite wat...itu laa niat sbnr outing tue di buat....lps hbh jerk bfast dlm kul 10 lbh...bermula laa aksi utk bergmbr...tema nye adalah suasana kl ..so bebas nk ambik gmbr apa2..gmbr org tgh jln...tgh jual2...gmbr bangunan...dll....aku lak suke ambik gmbr bgnan n landscape...gmbr org nie kureng skit...bwh nie ada serbe sdkit gmbr tyme g outing ari tue...


.:: rempit ::.

.:: selepas pnt menembak di mcd masjed jamek::.






No comments:

Post a Comment

Followers