Berkenaan Diriku

My photo
contact :- | email : mfaiz02@gmail.com or doc_shirota@yahoo.com | no phone : 013 + 295 2413 | www.flickr.com/photos/shirotaart

Tuesday, August 4, 2009

.:: Jalan2 di Bkt Cahaya Seri ALam ::.


sblm 1st ogos....

faiz: maz jom kuar jln2g menembak...

maz: g mane?

faiz: eerrmm...bkt cerakah pn cam best gak...

maz: layan gak tue...sape lg yg pg..?

faiz: aku ada bwk member aku sorang kot..bdk shah alam..n die may b bwk member die...ko tak try ajak zarith.?

maz: zarith ada keje sabtu nie..tak pelah...mane yg ada kite gerak jerk...dah lame gak tak menembak...tumpul skill aku dah...huhuh..

faiz: ok cun...pape nnt kite roger...

.:: shirota ::.
.:: Afif ::.

ari sblm nk pg...

faiz: maz..member aku tue tak jd g lak..die ada hal...so cam mane..kite dua jerk skg nie..

maz: aku ada member sorang nk ikut...last2 minit nye inform..

faiz: cantik layan gak ....engt berdua nye ngn ko....bapak tak best...hhahaha...jumpe esok k..

maz: orait2....
1st ogos....

9.00: faiz mane ko dah siap blum....

9.05: jap2...aku bfast dlu...nk gerak nnt aku roger ko....

9.21: oit...aku odw nie...dah nk sampai bmi...

9.30: ok2 aku dtg skg....

faiz: mane member ko lg sorang....?

maz: umah die wangsa maju..kat kilang btl kn aircond tue...

faiz: laaa...asal tak gerak skali jerk ngn aku...takde laa aku nk patah2 balik....aku kenal ke bdk tue.

maz: alamk..aku pn lupe lak umah ko kat wangsa maju....ko tak kenal kot..tp muke ko cam...

9.54: ada dpn umah afif...di wangsa murni....

10.05: g isi minyak kat shell sri rampai....

faiz: adesss..jln jem dowh nk masuk kl...

maz: o0o0...may b pasal ISA tue kot....

afif n faiz: a'ah...slamat kite nk kluar kl...takde kene jem....

faiz: gilak r pjg...nnt nk blk mmg takleh lalu sini nie...kene lalu dmnsara...


10.55: sudah berada di bkt chy seri alam..

faiz: korang nk sewa beskal ke jln kaki..?

afif: sewa laa..besar kot tmpt nie..puas nk jln...

maz: okok...

sblm sewa basikal si maz baru jerk makan tauhu sumbat 3 ketul...

faiz: peerkkhh....tak beragak siot....jauh gile...jln pn cam tak r kn...bkt bukau....huhhu...

maz:wei aku pening r....

.:: penat gile siot ::.

afif: ko ok tak maz.?

maz: okok..

1st pit stop... kat ape nth name tmpt die...ada org wat seminar n camping kat situ....snap laa beberape gmbr yg tak sberape cantik...sbb keletiahan menguasai diri.....

faiz: jom r wei kite gerak g tmpt laen....takde port yg best pn...

afif n maz:okok...jom..

2nd pit stop...simpang nk masuk dusun buah2an....

faiz: asal cam tak best jerk tmpt nie wei....manu umah 4 musim nie...

afif: aku rase kat sbelah sane laa...

maz nyampuk..wei pale aku pening r...

faiz: ko ok lg tak maz?...nk air tak..?

maz: aku rase sbb mkn td kot...perut tak hadam lg dah kene kayuh beskal naik turun bukit....

dah puas ambik gmbr kat dusun buah2an yg tak serupa cam dusun....pth blk g tmpt asal td...lupe nk tgk map...so takde sbarang hasil menarik dpt ambik kat situ..ada pn gmbr2 kite org jerk laa..huhuhu...


.:: Maz ::.

odw nak balik tue...maz lak muntah sbb dari td pening....tue laa org suruh g jogging ptg2 tak mo....nie duk bilik jerk...mane tak nyee.....huhhu...

12.00: bereht skejap kat tmpt mula masuk td...g bli air...rht2 dlm 20 mnt....

12.30: gerak ke sawah padi...

faiz:haaaaa...kat sini baru best....baru ada hasil yg menarik...nie tak....aku ambik gmbr ko...ko ambik gmbr aku....gilak tak best...

afif: buang masa kite jerk 2 jam kat sane...nie sume slh pak arab td r....gatal kite ikut die....huhuhu...

maz: agak laa...huhuh...

12.45: menembak kat tepi sawah..situ abnyk gak hasil2 yg menarik....mmg puas ati laa gak..

1.40:bergerak ke tmpt laen....engt nk g umah 4 musim2...tgk2 singgah lak kat mini zoo..layan burung kakak tua....yg tak tua2...

faiz: camekom(tgh ckpt ngn burung)

burung tue diam jerk...

afif: camekom....

tb2 burung tue lak ckp samekom....tergelak2 bahak aku dgr burung tue ckp....kalakar gilee...
maz ngn aku pn gelak sepah tgk burung tue ckp...

afif: jom r wei g tmpt laen...

faiz:dlm hati( bile laa nk g umah 4 musim nie...ada gak yg tak sempat nie)...

faiz lg: wei kite gerak kl 3 lbh laaa..lps nie nk g mandi sg lg...tkt tak sempat lak...

p/s: aku dah mls nk cite lg......hahaha.....kalo2 rajin aku sambung episode no 2....

hahahah

1 comment:

Followers